Subject: HNRK identiteedi uuendusest
From: "HNRK info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Date: Tue, 7 Jan 2025 11:31:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea HNRK kolleeg ja sõber

2024. aastal vaatasime mitmeski mõttes enesesse – analüüsisime, kes me
oleme, millised on meie ühised väärtused ja kuhu me peame arenema, et meie
unistusi ellu viia.

Saame uhked olla selle üle, et meie lugu, mis algas 70 aastat tagasi
väikese Haapsalusse peidetud haiglana, on toonud meid tänaseks Baltikumi
juhtivaks rehabilitatsioonikeskuseks. Küll traditsioone ja kogemusi
hindav, on meist saanud innovaatiline ja inimestest lähtuv organisatsioon,
kelle kireks on neurorehabilitatsioon.

Taastusravi ja rehabilitatsioon on vajalik ja põnev tulevikuvaldkond,
millel on oluline roll tervishoiu edus ja ühiskonna toimimises. HNRK on
teedrajav ja interdistsiplinaarset meeskonnatööd hindav
rehabilitatsioonikeskus, kus oma asendamatu roll on nii arstil, õel,
hooldajal kui erinevat sorti terapeutidel, s.h. sellistel, kelleni süsteem
ei ole veel jõudnud areneda. HNRKs me teame, et ka keeruka
terviseseisundiga koos on võimalik olla toimekas ja rahulolev. Meie
turvalisel, mõnusal ja omanäolisel Haapsalul on kindlasti siin oma oluline
roll nii meie töötajatele kui patsientidele.

Meie kiire areng on toonud meid kohta,  kus HNRK praegune nägu ei anna
enam edasi meie olemust, sisu ja väärtusi, sestap oleme seda
ajakohastanud. See pole pelgalt logo muutus, vaid meie põhiväärtuste ja
ambitsiooni peegeldus.

Uuenenud visuaalne identiteet muudab meid atraktiivsemaks ka tööandjana
just neile arstidele ja spetsialistidele, kes otsivad võimalust töötada
keskuses, kus väärtustatakse nii professionaalset arengut kui ka inimlikku
hoolivust.

Ikka selleks, et saaksime koos südamega mõelda ja ajuga tunda. Et oleks
rohkem neid, kes looksid meie patsientidele nendega koos elujõudu.

Meie uus logo sümboliseerib läbi spiraalsete, kuid omavahel ühendatud
joonte aju ja südame koostööd. Delikaatne, kuid väga korrapärane - nagu
Haapsalu pits. Järjepidev areng on olulisim alus, et pakkuda kvaliteetset
neurorehabilitatsiooni. Aju ja süda hoiavad inimorganismi toimimas, olles
sealjuures kordumatud.

Ka meie värvid tumesinine, oranž ja roosa käivad käsikäes meie olemusega.
Tumesinine vähendab inimeste ärevust ja loob turvatunnet. Oranž annab
edasi positiivsust ja sõbralikkust ning roosa empaatiat ja rahulikkust.
Kõik need omadused on meie patsientide tervenemisel määrava tähtsusega.

Visuaalse identiteedi muudatust viime ellu jätkusuutlikkuse põhimõtteid
järgides -  järg-järgult ja vajaduspõhiselt.

Aitäh, et panete tähele ja aitate kaasa!

Siira lugupidamisega

Kadri Englas ja Mari-Liis Ööpik-Loks

HNRK juhatus

Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  |tel: +3724725400

Sadama 16, Haapsalu 90502

www.hnrk.ee <http://www.hnrk.ee>